sábado, 8 de septiembre de 2012

Foc latent

M'havien parlat molt bé d'aquest llibre, i m'havia pensat que seria completament diferent; de fet, m'he emportat una desil·lusió força gran al llegir-lo. Tothom deia que la història d'amor era molt maca, i la veritat és que és bastant decepcionant. L'escriptora escriu molt bé, però en lloc de centrar-se en l'argument principal de la novel·la, desvaria molt; la novel·la no avança ràpid.
El llibre està dividit en dues parts: la primera encara està força bé, però la segona van ser ganes de l'autora d'embolicar la troca, ganes de continuar una història que ja estava acabada.


La novel·la narra l'aprenentatge vital d'en Pol Caselles -orfe, pobre, fet a si mateix-, la seva educació sentimental i el seu ascens en societat. I tot això en l'època més convulsa de Barcelona: una ciutat esquinçada per les bombes anarquistes, la lluita de classes, el catalanisme emergent i al confrontació religiosa, que culminarà en l'esclat incendiari de la Setmana Tràgica. El món burgès dels personatges, ple de rituals i de secrets, patirà una sacsejada brutal.

3 comentarios:

  1. es molt interessant:) em sembla que me'l llegiré. M'agradaria que passesiu per el meu blog, www.elzoodelsllibres.blogspot.com podeu fer-vos seguidores i comentar-lo:) m'ha fet molta gràcia, perque al principi quan he obert el blog, al marge ha aparegut: Clara está leyendo... Divergent. I és el llibre que jo m'estic llegint en aquests moments, és curiós, no? Perquè jo també em dic Clara:) Bé, em despedeixo

    Petons

    ResponderEliminar
  2. ah! i per cert, la meva millor amiga es diu joana...

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajajaja, doncs quina casualitat Clara! ;)
      I jo no me'l llegiria... és bastant decepcionant!

      Joana

      Eliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)