jueves, 15 de marzo de 2012

Quantic Love

Primer de tot vull donar les gràcies a les moderadores del QL? per enviar-me el llibre com a premi d'un concurs.
Llegint la contraportada del llibre (la podeu veure a baix) pot semblar que el llibre és un tostón que tracta només de física i de científics, però la veritat és que no és així. I amb això no vull dir que no parli sobre coses com la antimatèria, les partícules i coses relacionades, però és que és natural que surtin coses així, la història passa al centre d'investigacions CERN! Però el llibre no avorreix en cap moment a pesar de les explicacions científiques, ja que la resta de la història enganxa tant que no et pares a pensar en cap moment que t'està ensenyant tot de teòries. Us el recomano molt, de veritat!!


Al CERN, el centre d'investigació més avançat del món, entre experiments científics que desafien la imaginació, la jove Laila descobreix que la ciència pot ser sexi i que l'amor és l'energia més poderosa de l'univers.

3 comentarios:

  1. Jo ja fa temps que en sento a parlar i tinc moltes ganes de llegir-lo...
    Per cert, m'encanta el nou disseny del bloc!

    Un petó ;)

    ResponderEliminar
  2. Seguiu connectant-vos al QLL?
    Bua, jo fa la tira que li el miro!
    Come steu?
    Grècies pels vostres comentaris, com sempre =)
    Si veig algun dia el llibre, no dubtaré en agafar-lo ;)
    Petons! x x x

    ResponderEliminar
  3. A mi em va agradar moltísim. El vaig gaudir como una nena petita =)
    Gracies per la recomanació reina =)
    Un petonet!
    PD. Et segueixo. Et deixo l'enllaç al meu blog, per si li vols donar un cop d'ull.
    http://palabrasimpronunciables.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)