lunes, 16 de enero de 2012

El quadern de Noah

Em van recomenar molt aquest llibre, però com que no el podia aconseguir de cap manera, vaig decidir mirar primer la pel·lícula, que em va agradar molt, però ara que he llegit el llibre he vist que la peli no s'hi assemblava gaire, però el llibre també és molt bonic. Està molt ben escrit i es llegeix molt ràpid, i és una història genial i preciosa.


Noah Calhoun ha tornat de la guerra i intenta refer la seva vida. Ha començat per restaurar aquella antiga casa que sempre havia desitjat tenir, però el que més li costa és desfer-se d'aquell record, del record de l'Allie i d'aquell estiu de fa catorze anys. Ha passat molt de temps però la força d'aquell amor interromput no li ha permés consolidar cap altra relació.
L'Allie està a punt de casar-se, però tampoc no ha oblidat aquell estiu i no pot deixar de preguntar-se què hauria passat si tantes coses no els haguessin anat en contra. Per això no pot evitar tornar al poble per retrobar-se amb Noah. Un relat commovedor sobre l'amor en el seu estat més pur.

2 comentarios:

  1. Un altre llibre que cap a la llista d'espera va =)

    Gràcies per la ressenya!

    ResponderEliminar
  2. Ahir us vaig deixar a l'última entrada del meu blog un "regalet", passeu quan pugueu, si us plau ;)
    www.ma-devorallibres.blogspot.com

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)