domingo, 25 de septiembre de 2011

La noia del llac

Ja feia temps que pensava en llegir-me aquest llibre, perquè m'havien parlat molt bé d'ell, però es que és molt millor que bé. Sincerament, m'ha encantat. Em crida l'atenció el fet de que estigui narrat desde dos punts de vista diferents, crec que li dóna molta qualitat a la història. Ningú negarà que és molt trist, però no he pogut parar de llegir.

En Sacha pateix una malaltia terminal; la seva mare és morta, i cada dia ha de veure a l'institut la nova parella del seu pare: és la seva professora d'art. Un dia, en Sacha decideix acabar amb el seu patiment i llançar-se a un llac. És el destí el que fa que el trobi la jove Jewel? La vida d'ella tampoc no ha estat gaire feliç: fa anys va veure morir ofegat el seu germà en aquell mateix llac. Decideix que farà tot el possible per salvar en Sacha. Aquest és el començament del que serà una amistat extraordinària, i potser alguna cosa més, entre dos joves a qui la vida mai no els ha regalat res, però que tenen el millor: es tenen l'un a l'altra.

P.D. Poso la ressenya del llibre perquè trobo que és molt bona, resumeix el llibre genial.

4 comentarios:

  1. Me l'has de deixar! Entre tots heu acabat de fer que em vinguin unes ganes boges de llegir-loooooooooooo!

    Joana

    ResponderEliminar
  2. Ya lei una reseña sobre este libro y la verdad que al final lo leere ^^
    Bss

    ResponderEliminar
  3. Yo lo he leído y os lo recomiendo, este libro es genial!
    M
    Leyendo Bajo El Cielo

    ResponderEliminar
  4. Ahir me'l vaig començar justament! I m'està encantant i només porto dos capítols. Encara coincidirem la Clara i jo en quant a resenyar el llibre. Mai m'havia trobat amb algú que llegis el mateix que jo! :)

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)