lunes, 22 de agosto de 2011

LES CRÒNIQUES DE NÀRNIA. La travessia del Navegant de l'Alba

Aquest llibre potser se m'ha fet una mica més pesat que els altres cap al mig, amb tantes illes com surten i la veritat és que tan mar i tan vaixell em tenien una mica fastiguejada; aquest llibre no és per persones (com jo) que no els agrada anar amb vaixell o que no tenen ni idea de les seves parts i ni tan sols saben on és babord i on és estribord. Però el final m'ha agradat molt, molt bonic.


Un viatge a la veritable fi del món, on un munt de profecies esdevindran realitat...
Un rei, acompanyat d'uns inexperts companys de viatge, emprèn una travessia fins més enllà de tota la terra coneguda. A mesura que s'endinsen per mars que ni tan sols apareixen als mapes, descobreixen que la seva missió és més arriscada que no havien imaginat i que la fi del món és, en realitat, el llindar d'una terra incògnita.
Nàrnia...., un món on tot és possible.

1 comentario:

  1. Aquest llibre és dels meus preferits de la saga però és que jo sóc molt molt molt de mar.

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)