domingo, 14 de agosto de 2011

Els Barrufets

Em feia il·lusió veure aquesta peli perquè trobava molt monos els pitufitos i tenia curiositat per veure com eren a la pantalla. La veritat és que és una pel·lícula molt maca; i han alguns trossos d'humor, les aventures del Gran Barrufet i el Gargamel... Per passar l'estona no està malament, però jo només aviso: al cinema només hi havia nens de menys de 9 anys! :)

Quan el malvat Gargamel aconsegueix expulsar als barrufets del seu poble, son transportats des del seu món màgic al nostre, apareixent en ple Nova York; per tornar al món on pertanyen, les petites criatures blaves necessiteràn l'ajuda d'una parella d'humans que els troben. I és que per tornar al seu món és fonamental que la lluna es torni blava per tornar a obrir l'excés al país dels Barrufets.

Sento no haver publicat fins ara; estava castigada...

1 comentario:

  1. A mi em feia il·lusió veure-la per un dels actors. En Nail Patrick Harris que surt a la serie Como conocí a vuestra madre (que m'encanta) i per això la volia veure. Però ni boja aniré al cine. Esperaré a que surti de la pantalla i si de cas ja la llogaré o me la baixaré! (:
    Si que deu fer gràcia si. Ja us diré que tal quan la vegi. Per cert ja em diràs,Joana, si el llibre que llegeixes t'agrada. Me'l volia llegir.

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)