lunes, 20 de junio de 2011

LES CRÒNIQUES DE NÀRNIA: El lleó, la bruixa i l'armari

Retiro tot el que vaig dir sobre aquest llibre; em penedeixo d'haver fet un judici precipitat sobre la saga només perquè fa temps, quan me'l vaig llegir, em vaig avorrir amb el llibre. És molt emocionant, el final m'ha sorprès agradablement i he passat una estona molt entretinguda llegint-lo.




Nàrnia..., un món fred..., una terra que espera el seu alliberament.
Quatre nens descobreixen un armari que els serveix de porta d'entrada a Nàrnia, un país congelat en un hivern etern, sense Nadal. Llavors, complint amb unes velles profecies, els nens -juntament amb el lleó Àslan- seran els encarregats d'alliberar el regne de la tirania de la Bruixa Blanca i així recuperar l'estiu, la llum i l'alegria.
Nàrnia..., un món on tot és possible.

1 comentario:

  1. A mi també em va agradar molt! Me'l vaig llegir en una tarda! (igual que el nebot del mag) xD

    ResponderEliminar

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)