sábado, 26 de junio de 2010

Recomanació: Des del meu cel


Escrit per: Joana

Avui us vull recomanar un llibre que em vaig comprar amb els diners que em van donar per guanyar un premi de literatura. El llibre es titula "Des del meu cel", en anglès "The lovely bones", de Alice Sebold.
Segur que el títol en anglès us sona, ja que van estrenar la pel·lícula fa poc.
El llibre tracta d'una noia de 14 anys, la Susie Salmon, que és assassinada per el seu veí, el senyor George Harvey.
El llibre el narra la Susie, que des del Cel mira la seva família, els seus amics i intenta ajudar-los a superar la seva mort.
També mira com la policia investiga el seu cas i vigila el seu assassí, i descobreix com aquest intenta esborrar, vanament, tot s'ha de dir, les traces del delicte.
AQUÍ HI HA UN FRAGMENT DEL LLIBRE:
A dins del globus de neu que el meu pare tenia sobre l'escriptori, hi havia un pingüí que portava una bufanda de ratlles vermelles i blanques. Quan jo era petita, el meu pare m'asseia a la seva falda i agafava el globus. El tombava de cap per avall, esperava que tota la neu s'acumulés al capdemaunt i el girava de cop.
Llavors, tots dos miràvem com la neu queia lentament al voltant del pingüí. Jo trobava que el pobre pingüí estava molt sol, i em feia pena. Quan ho vaig dir al meu pare, em va contestar:
No t'ha de fer pena, Susie. S'ho passa bé. Viu atrapat en un món perfecte.

1 comentario:

Escribe como quieras lo que quieras, nos puedes dejar la URL de tu blog si quieres que lo visitemos, pero no al SPAM, porfavor :)